Obchodné podmienky

I.

Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané podľa zákona Českej republiky
(§ 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník ďalej len „občiansky zákonník“) spoločnosti:

Mangoneto s.r.o.

Prevádzka: Mošnov 325

IČO: 09341510

DIČ: CZ09341510

Adresa: Hukovice 71, 74213 Bartošovice - Česká republika

zapísané na Krajskom súde v Ostrave, sp.zn.C82794

(ďalej len predávajúci)

na predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese https://www.pohareaflase.sk, poprípade iných internetových adresách, ktorých DNS záznamy smerujú k rovnakej prezentácii produktov.

Doručovacia elektronická adresa je: info@pohareaflase.sk

  1. Tieto obchodné podmienky a kúpne zmluvy sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
  2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.pohareaflase.sk (ďalej len „internetový obchod“).
  3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

 

II.

Informácie o tovare a cenách

 

  1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností, sú uvedené pri jednotlivých produktoch v katalógu internetového obchodu. Ceny výrobkov sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dohodnutie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
  2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
  3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platia iba v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Českej republiky alebo Slovenskej republiky.
  4. Kupujúci berie na vedomie, že ceny dopravy sa môžu líšiť vo výslednej cene uskutočnenej objednávky. Táto skutočnosť je spôsobená váhovými a objemovými limitmi balíkov zmluvných prepravcov, ktorí zaisťujú transport tovaru.
  5. V cene dopravy sú už započítané náklady na balenie.
  6. Kusová cena produktov v balení je ORIENTAČNÁ!

 

 III.

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
  2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:

        

        - prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode

        - vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

  1. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, variant balenia a počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
  2. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a upravovať údaje, ktoré do objednávky zadal. Objednávku kupujúci odošle predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "objednať s povinnosťou platby". Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s Obchodnými podmienkami a s podmienkami Ochrany osobných údajov.
  3. Po doručení objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie kúpnej zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na e-mailovú adresu kupujúceho.
  4. V prípade, že niektorú z požiadavok uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, kontaktuje kupujúceho telefonicky alebo na jeho e-mailovú adresu s aktuálnou ponukou. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu telefonicky alebo na jeho e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
  5. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku prostredníctvom e-mailovej adresy: info@pohareaflase.sk, príp. telefonicky prostredníctvom telefónneho čísla +421 412 021 351.
  6. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu pozmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na e-mailovú adresu predávajúceho.
  7. U paletových zásielok sa cena stanovuje individuálne. Pokiaľ je u paletového tovaru uvedená cena 1,- EUR nepovažuje sa táto cena ako záväzná či nejakým spôsobom konečná a predávajúci má nárok takú objednávku kupujúceho odmietnuť.
  8. Dobierka u objednávok obsahujúcich tovar na palete NIE JE MOŽNÁ!
  9. Kupujúci v prípade odstúpenia od zmluvy znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu v súlade s ustanovením § 1820 ods. 1 písm. g) občianskeho zákonníka Českej republiky. Tieto náklady je povinný kupujúci uhradiť predávajúcemu v zákonom stanovenej lehote.

 

IV. 

Zákaznícky účet

  1. V prípade, že sa kupujúci registruje v internetovom obchode, môže pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Z neho môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar aj bez registrácie.
  2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Užívateľ zákazníckeho účtu je povinný uvedené údaje v užívateľskom účte pri akejkoľvek ich zmene aktualizovať. Údaje, ktoré uvádza kupujúci v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť s ohľadom na informácie potrebné na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, alebo v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.
  7. Každý registrovaný kupujúci môže získať vernostnú zľavu. Výška tejto zľavy sa odvíja od celkovej čiastky zaplatených skorších objednávok vrátane DPH bez cien za dopravu a dobierku.

 

V.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

 

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

 

        - bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty alebo prevodom na bankový účet predávajúceho č. 2901838977/2010 (FIO banka),

        - dobierkou v hotovosti alebo platobnou kartou pri dodaní prepravnou spoločnosťou,

        - pri osobnom odbere v hotovosti alebo elektronickou platbou pri vytváraní objednávky

  1. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
  2. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 5 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
  3. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený v okamihu pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.
  4. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
  5. Tovar je kupujúcemu dodaný na adresu určenú kupujúcim v objednávke.
  6. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.
  7. Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  8. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  9. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade, že je obal porušený a svedčí to o neoprávnenom vniknutí do zásielky, nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  10. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je zaslaný elektronickou poštou na emailovú adresu, ktorú uviedol kupujúci.
  11. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. 
  12. Zodpovednosť za náhodné pokazenie, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, keď mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
  13. Objednávky s platbou online kartou, online prevodom alebo prevodom budú automaticky stornované, pokiaľ nebudú uhradené do 7 dní od vytvorenie objednávky.

 

VI.

Odstúpenie od zmluvy

 

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu ako spotrebiteľ (okrem svojej podnikateľskej činnosti), má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  2. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní

 

         - odo dňa prevzatia tovaru,

        - odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí

  1. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy

 

        - o poskytovaní služieb, ak boly splnené smluvné podmienky s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,

        - o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle od vôle predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,

        - o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu,

        - v ďalších prípadoch uvedených v § 1837 Občianskeho zákonníka.

 

  1. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať vyhlásenie o odstúpení v lehote na odstúpenie od zmluvy.
  2. Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúci vykoná vhodným dokladom na odstúpenie od zmluvy. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na e-mailovú adresu (info@pohareaflase.sk) alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach (Mangoneto s.r.o., Hukovice 71, 74213). Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  3. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Kupujúci hradí náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.
  4. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od doručenia tovaru predávajúcemu, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, pokiaľ s tým kupujúci súhlasí a pokiaľ mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  5. Ak kupujúci zvolil iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
  6. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
  7. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  8. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.

 

 VII.

Práva z vadného plnenia

 

  1. Predávajúci sa zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä sa predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal

 

         - má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej,

         - sa tovar hodí na účel, ktorý na jeho použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,

         - je tovar v zodpovedajúcom množstve a miere

         - tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

  1. Povinnosti z vadného plnenia má predávajúci najmenej v takom rozsahu, v akom trvajú povinnosti z vadného plnenia výrobcu. Kupujúci je inak oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.
  2. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa nepoužijú pri tovare predávanom za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri použitom tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebeniu, ktorú tovar mal pri prevzatie kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, pokiaľ pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo pokiaľ vadu sám kupujúci spôsobil.
  3. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať

 

          - výmenu za nový tovar,

          - primeranú zľavu z kúpnej ceny,

          - odstúpenie od zmluvy.

  1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy

 

         - pokiaľ má tovar podstatnú vadu,

         - pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,

         - pri väčšom počte vád tovaru.

  1. Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzavretí zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, pokiaľ by toto porušenie predvídala.
  2. Pri vade, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, či ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
  3. Ak sa vyskytla odstrániteľná vada po oprave opakovane (obvykle tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet vád (spravidla najmenej tri vady súčasne), má kupujúci právo uplatniť požiadavku na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovar alebo odstúpiť od zmluvy.
  4. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť, aké právo si zvolil. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, ak žiadal kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Ak si kupujúci nezvolí svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva rovnaké ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.
  5. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.
  6. Pokiaľ predávajúci preukáže, že kupujúci pred prevzatím o vade tovaru vedel alebo ju sám spôsobil, nie je predávajúci povinný nároku kupujúceho vyhovieť.
  7. Kupujúci nemôže reklamovať zlacnený tovar z dôvodu, pre ktorý je daný tovar zlacnený.
  8. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
  9. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď,
    v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
  10. Predávajúci písomne ​​informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
  11. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo pokiaľ kupujúci vadu sám spôsobil.
  12. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby, v opačnom prípade ho súd nemusí priznať.
  13. Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci.
  14. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa spravujú v rámci legislativy Českej republiky (§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa).

 

VIII.

Doručovanie

 

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

 

IX.

Osobné údaje

 

  1. Všetky informácie, ktoré kupujúci pri spolupráci s predávajúcim uvedie, sú dôverné a bude s nimi tak zaobchádzané. Pokiaľ kupujúci nedá predávajúcemu písomné povolenie, údaje o kupujúcom nebude predávajúci iným spôsobom než za účelom plnenia zo zmluvy používať, okrem e-mailovej adresy, na ktorú môžu byť zasielané obchodné oznámenia, pretože tento postup umožňuje zákon, pokiaľ nie je vyslovene odmietnutý. Tieto oznámenia sa môžu týkať iba obdobného alebo súvisiaceho tovaru a možno ich kedykoľvek jednoduchým spôsobom (zaslaním listu, e-mailu alebo kliknutím na odkaz v obchodnom oznámení) odhlásiť. E-mailová adresa bude za týmto účelom uchovávaná po dobu 3 rokov od uzavretia poslednej zmluvy medzi zmluvnými stranami.
  2. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov TU.

 

X.

Ochrana obchodnej politiky a obchodného tajomstva

 

Pri dojednávaní obchodnej zmluvy a pri jej plnení môžu byť kupujúcemu oznámené informácie, ktoré sú predávajúcou stranou označené ako dôverné, alebo ktorých dôvernosť vyplýva z ich povahy. Kupujúci sa zaväzuje tieto skutočnosti hlavne:

  • zanechať dôvernými
  • neposkytovať ich tretej strane
  • využiť ich iba na plnenie obchodnej zmluvy
  • nezneužiť ich iným škodiacim spôsobom

Kupujúci berie na vedomie, že nebude zhotovovať opisy (kópie) podkladov a dokladov, ktoré mu odovzdal predávajúci.

 

XI.

Mimosúdne riešenie sporov

 

  1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  2. Európske spotrebiteľské centrum so sídlom Štěpánska 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa.

 

XII.

Záverečné ustanovenia

 

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Českej republiky. Pokiaľ vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) občianskeho zákonníka.
  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu, alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softvérové ​​vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
  5. Kupujúci týmto preberá na seba nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
  6. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
  7. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.01.2021