FAQ - časté otázky
- Vytvorenie registrácie a prihlásenie sa na zadanie vašej objednávky a čerpanie zliav až 5 % už pri prvom nákupe?
Vďaka registrácii na našich webových stránkach http://www.pohareaflase.sk získavate výhodné zľavy už od prvého nákupu. Je nutné sa pred každou objednávkou prihlásiť cez prihlasovacie údaje. Vďaka tomu vám naskočí hneď pri objednávke zľava pri prvom nákupe až 5%. Na celé palety a kartóny viečok je zľava 3%. Viac informácií tu https://www.pohareaflase.sk/vernostna-zlava/
- Ako dať tovar do nákupného košíka?
Je potrebné prvý „Zvoliť variant“ (v obdĺžniku s oválnymi rohmi – napr. 60 ks/bal znamená, že v jednom balení nájdete 60 ks zaváracích pohárov). Potom zadáte do košíka, koľko týchto kompletných balení zaváracích pohárov/fliaš chcete - „Pridať do košíka“ koľko kusov balenia objednávate (napr. jeden kus balenia po 60 a pod. – pred slovo „Pridať do košíka“ zadáte číslo 1). V ďalšom kroku vložte do košíka podobným spôsobom aj zaváracie viečka k vami vybraným pohárom/fliaš.
- Kde vidím aktuálnu výšku vernostnej zľavy pri objednávke?
Výška vernostnej zľavy je možné vidieť po registrácii a prihlásení sa na webe www.pohareaflase.sk vo chvíli vloženia objednávaného tovaru do košíka - pri každom produkte na riadku.
- Koľko kusov si musím objednať?
Minimálna veľkosť objednávky je 5 € vrátane DPH, maximálna veľkosť nie je obmedzená.
- Kedy mi príde faktúra?
Faktúru Vám zašleme elektronicky až po prevzatí zásielky. Faktúra nie je súčasťou doručeného balíka.
- Ako poznám, aké zaváracie viečka pasujú na zvolený pohár/fľašu/liekovku a naopak?
Maximálne sme zjednodušili objednávanie vhodných viečok. Na vás je už iba výber farebnej varianty a či chcete viečko na pohár s klipom RSB alebo bez klipu RTS a pod. Po rozkliku každého vybraného produktu nájdete v dolnej časti pod výrobkom úsek „Súvisiace produkty“ – tu nájdete všetky viečka pasujúce na zvolený pohár. V „Podobné produkty“ nižšie vám dávame inšpiráciu, na ktorej ďalšie fľaše pasuje rovnaké zaváracie viečko.
- Čo je to RSB (s klipom) a zaváracie viečko RTS (rovné, bez klipu)?
Skrutkovacie viečko TO (Twist Off - skrutkovacie viečko) s klipom, RSB, Regular Twist Off cap with Safety Button je zaváracie viečko, ktoré má na svojom povrchu pretlačený kruhový "klip" Ten sa pri správnom zavarení (vákuovom uzavretí) zatiahne na viečku smerom dovnútra a viečko je rovné. To umožňuje ľahkú kontrolu, či bolo zaváranie úspešné. To znamená, keby sa stala situácia, že by sa konzervovaná potravina začala kaziť, viečko sa vypukne smerom nahor a vy vidíte, že tu prebiehajú neštandardné procesy a potravina vo vnútri zaváracieho pohára sa začína kaziť. mäsových výrobkov, mäsa, paštét, polievok. Možno ho ale použiť pre všetky typy potravín.
Viečko typu RTS je zaváracie viečko, ktoré má hladký povrch a je vhodný na konzerváciu všetkých typov potravín.
- Aký je rozdiel medzi steriláciou a pasterizáciou?
Pasterizácia je proces zabíjajúci patogénne baktérie v potravinách. Pasterizácia je krátkodobé zvýšenie teploty, ktoré zničí patogénne mikroorganizmy. Pôsobenie tepla je prispôsobené potravine individuálne (čím vyššia teplota, tým kratší čas potrebný na likvidáciu mikroorganizmov, odporúčané nad 85°C). Pasterované potraviny nemenia svoju kvalitu, majú kratšiu trvanlivosť.
Sterilizácia je akýkoľvek proces, ktorý vylučuje všetky formy života a ďalšie biologické činidlá prítomné na povrchu, v potrave, v obalovom materiáli, v objeme tekutiny.
Sterilácia je teplotná deštrukcia zdraviu škodlivých mikroorganizmov pôsobením teplôt vyšších ako 100 °C. Potraviny sú zdravotne nezávadné a majú dlhšiu trvanlivosť.
- Za ako dlho mi príde tovar z Českej republiky na Slovensko?
Dodanie zásielky na Slovensko trvá od chvíle odovzdania dopravcovi 2 až 3 pracovné dni. V čase zvýšeného dopytu sa doba doručenia zásielky prepravcom môže predĺžiť o 1 pracovný deň.
- Je možné urýchliť dodanie zaváracích pohárov/fliaš/viečok?
Vybavujeme objednávky postupne ako k nám prídu od našich zákazníkov. Pokiaľ sa ale na doručenie ponáhľate a potrebujete odoslať objednávku prednostne, zvoľte v košíku pri zadávaní objednávky „Prednostné expedície zásielky“. Služba je spoplatnená. Pri vytvorení a zaplatení BALÍKOVEJ objednávky do 11:00 h v pracovný deň, expedujeme Vašu objednávku v deň vytvorenia objednávky. Pri vytvorení a zaplatení paletovej objednávky do 9:30 v pracovný deň, expedujeme Vašu objednávku najneskôr deň po vytvorení objednávky.
- Ako balíme sklo, ktoré k vám zasielame?
Na zabalenie vami vybraných pohárov, fliaš a viečok používame z 99 % pevnej kartónovej krabice. Zaváracie sklo fixujeme kartónovými preložkami medzi jednotlivými kusmi. Celé vrstvy potom oddeľujeme ďalším hrubým kartónom. Pri zmiešanej objednávke využívame aj bublinkové fólie.
Týmto spôsobom vznikne pod našimi šikovnými prstami až takmer nedobytná zásielka s láskou starostlivo zabalená, zapáskovaná, označená ako krehká, pripravená na zaslanie prepravnou službou PPL až k vám domov. Tento postup zaistí, aby ste po otvorení každého balíka mohli vybrať sklo na zaváranie nepoškodené a pripravené ihneď na použitie.
- Chcem si objednať paletu rôznych pohárov a fliaš s viečkami?
Pri objednávke väčšieho množstva zmiešaného výberu viacerých typov zaváracích pohárov, fliaš a viečok od nás dostanete starostlivo zabalené poháre a fľaše s viečkami v jednotlivých kartónových škatuliach podľa typu pohárov. autom s hydraulickým čelom a manipulačné technikou.
- Nerozbijú sa poháre?
Každý vami objednaný pohár alebo fľašu s viečkami starostlivo balíme do kartónovej krabice tak, aby všetka vami objednaná položka k vám dorazila nepoškodená. zaobchádzanie prepravnou službou môže tiež výnimočne štát) vraciame po dohode peniaze za rozbité sklo popr. obratom vám pošleme bezchybnú objednávku znova, aby ste stihli včas zavariť čakajúce dobroty.
- Ako na reklamáciu?
Popíšte problém: Jasne a podrobne popíšte chybu alebo problém, s ktorým sa stretávate. Uveďte, koľko kusov je chybných a aké konkrétne vady boli zistené.
Pripravte fotografie: Zašlite nám, prosím, ihneď po zistení závady, na email fotografie chybných pohárov, fliaš a viečok. A povedzte nám číslo objednávky, prípadne priložte dodací list.
Riešenie: Reklamáciu vybavujeme v najbližšej možnej dobe. Po dohovore s vám vrátením peňazí za poškodený tovar, poprípade zaslaním novej zásielky.
Pokiaľ zákazník obdržal v zásielke tovar, ktorý si neobjednal - zasielame obratom správny tovar na naše náklady a zjednávame spätný zvoz chybne zaslaného tovaru.
Ak si neviete s čímkoľvek rady, určite nám vopred zavolajte +421 412 021 351 a nájdeme spoločne najlepšie riešenie!
- Balíte zásielky ekologicky?
Zásielky sa snažíme v maximálnej miere zabaliť ekologicky (používame z 99% pevnej kartónovej krabice), recyklujeme obalový materiál, k výplniam používame recyklované kartóny. Bohužiaľ niekedy k povahe nášho tovaru je nutné použiť bublinkovú a strečovaciu fóliu.